Hungarian music

SP



Tudjátok, nem szeretem a nyálverő hülye gyerekeket, akik zenésznek hiszik magukat, pedig nem is azok csak... De ez az SP gyerek lehet, hogy tud valamit, mondjuk az én fülemet több dala is megütötte már, csak az volt fura, hogy egy fiatal srác ilyen mély dolgokról énekel. De aztán most már rájöttem, nem a kor számít, én is voltam fiatal, olyan fiatal, mint ő amikor kezdte. És én is éltem át csalódásokat, persze hülyeségek miatt csaldótam, de ott, akkor úgy éreztem, egy világ dőlt össze bennem. Szóval megtanultam a leckét: a fiatal előadókat nem szabad lenézni, attól, hogy fiatalok ők is csak emberek és lehetnek érzéseik, komoly érzéseik. SP egy új klippel rukkolt elő a nyáron, a címe: Kép maradsz. Nagyon tetszik mind a klip, mind a dal ugyanis egy új stílust próbál ki a fiatal soproni előadó. Ez már inkább RnB-s,mint a korábbi dalai, azok olyan hip-hop-osak voltak. De a Kép maradsz, dallamosabb és a video is sokkal látványosabb, szebb.

You know, i dont like stupid, young guys, who saying about himself they are musician, but this guy SP knew something. SP is an hungarian act, who came from Sopron and before his song Kép maradsz (You're a picture) he made music with hip-hop sound. In this summer, he made new video for Kép maradsz (You're a picture) and it has an another style like before, not just the video, also the music. This is not a pure RnB sont, but sounds like so! Njoy!


0 megjegyzés: