Rihanna - What's her name?



Rihanna az új albuma kedvéért színes lett és vidám - sokan ezt a depresszióból vagy legalábbis szomorúságból való kilábalás jeleként fogják fel, szerintem csak ügyes reklámfogás! Van, akinek bejön - nekem nem!
Sajnálom, hogy Chris Brown megruházta Riri-t, de én a megtört Rihanna dalait és énekét jobban szerettem. Szerintem a Rated R Rihanna messze legjobb albuma, röpke pályafutása során (22 évesen 5 albumot tudhat maga mögött!!!).
A Loud című új nagylemezét úgy harangozta be, hogy nem lesz rajta semmi borús hangulat, meg hogy nem lesznek rajta olyan dalok, ami miatt továbbléptetnéd a zenelejátszót. Annyi azért igaz ebből, hogy a lemez indulása erre enged következtetni. Berakod a CD-t és azt hiszed, hogy "hú basszus, ezen ilyen király számok vannak?" Elárulok valamit: nem! Az S&M és az Only Girl csak üdítő kivételek az unalmas dalok halmazában, melyet Loud-nak hívnak!
A második kislemezzel a What's my name-mel folytatódik a Rihanna unalomkavalkád, ami nem is olyan rossz, de ha minősíteni kellene én csak egy közepest adnék neki. Sajna, ez nem az az ütős track, ami miatt táncra perdülnék.... Lehet, hogy bennem a hiba.
A folytatásban a Cheers, drink that című dal sérti az ember fülét, melynek az első taktusai hallatán azt is hihetnénk, hogy véletlenül Avril Lavigne is fellopózott Rihanna új lemezére! Pedig nem, basszus ez Rihanna! Vagy inkább azt mondom, ez is Rihanna. Nem rossz a dal, de nem öt pontos!
Na, a Fading kissé emlékeztet a Rated R-es cicimutogatós, félkopaszra nyírt Rihanna-ra, arra a csajra, akit még én is bírtam. A Fading igazán jó szám, ez még bejön, de épphogycsak!
Aztán a megahit Only Girl, na ezt nagyon eltalálták, olyannyira, hogy jó! Ehhez nem lehet többet hozzáfűzni.
Ezután mélyrepülés következik, a maradék hat számból én négyet kidobnék a kukába. A tényleg erős szelektálás után maradt két track, azért elmegy. Az egyik a Complicated, amelyben Rihanna akkorát énekel, mint egy ház! A másik a már megasláger Love the way you lie második része, amelyben Rihanna vokáljai dominálnak, nem Eminem szövegelése. De azért Em' is feltűnik benne.
Ha nagyon lágyszívű vagyok, akkor még a Raining men-nek is adhatok egy kettest, de csak a sok oh,yeah és Nicki Minaj miatt.
Rihanna egy totál pozitív és bulizós lemezt ígért, ehhez képest egy hatalmas marketing fogást hajtott végre és a Loud 11 számából még jó szívvel is csak 5 ütős, de ha nagyon genyó akarok lenni csak 3!
De legalább annyi jó van ebben az új lemezes reklámkampányban, hogy Rihanna visszanövesztette a haját, ami jól is áll neki. Pedig az előző séró se volt kutya! Az enyém is valami hasonló, de neki persze sokkal jobban állt, mint nekem :-D

Azoknak ajánlott megvenni, akik vérbeli Rihanna fanok, más csak feleslegesen pazarolná a pénzt egy piszok drága lemezre, amit aztán többet nem tenne be abba a bizonyos lejátszóba!


0 megjegyzés: