New song - Sophie Ellis Bextor

Mivel láttam, sokan kerestetek rá a csodás brit énekesnőre Sophie Ellis Bextorra én is utánanéztem mi újság vele. S semmi extrát nem találtam, mint ezt a május 24-én közzétett dalt, melynek címe Starlight vagyis csillagfény. Ezt talán disco balladának lehetne nevezni, vélhetően nem ez lesz a lemez húzódala, de azért csodás ez is!

Az énekesnő új lemeze Make a Scene címmel június 14-én jelenik meg.



Because i have seen that many of you searched for some new Sophie Ellis Bextor news, i searched a little bit too. But i had'nt found any new  news, just this song called Starlight, which was published a few days ago. 
I call this song as a disco ballad, but sounds good. 


Sohe Ellis Bextor's next album Make a Scene will be released on 13. June. 


0 megjegyzés: