Far East Movement - So what? video


Amikor először hallottam a Far East Movement-ről - akkor már túl voltak a Like a G6-en - nem keltették fel az érdeklődésemet. Aztán felmerült Ryan Tedder neve a Rocketeer kapcsán, no ez már izgalmasan hangzott és csupa jó kritikát olvastam a srácokról a zenei portálokon. És akkor jött az OMG, na ez volt az a pont, ahol meggyőztek a fiúk, hogy ők baromi jó zenét csinálnak!
Meghallgattam a srácok Free wired című lemezét és akkor már biztos voltam benne, hogy most rátaláltam az új kedvencemre! A lemez minden egyes dala alkalmas videoklipre, de az egyik kedvencem - a sok közül - a So what?
Úgy tűnik a fiúknak is, hiszen a Far East Movement legújabb videóját ehhez a dalhoz forgatta, mellyel a Beastie Boyz előtt tisztelegnek!

When first time i heard about Far East Movement - after the release and success of Like a G6 - i thought, who the hell are they?! And i heard about the common work with Ryan Tedder, i said: this could be interesting. After that came out OMG featuring Snoop Doog - this was the point when i realized: i found my new favorite band! 
I checked the album Free Wired and i can say all of the songs are great, but one of my favorites is So what? Maybe the guys' fav' is too, because they released So What video today. This is a tribute to Beastie Boys. 




0 megjegyzés: