Maybe Brian will alive this - But the BSB guys will be better with the years

Photobucket



A Backstreet fiúk olyanok, mint a jó bor, idővel egyre jobbak lesznek. Mondjuk én elfogult vagyok, mert már 10 éve is csíptem őket, de most is. Szóval lehet, hogy tudnak valamit, ha már évtizedekig kordában bírják tartani a rajongóikat, nem!? A lényeg az, hogy mindig elhúzták a vészharangot, hogy na most feloszlanak, de nem! Kérem ez a négy srác, vagyis most már pasi, mindig tud valami újat mutatni. Ez persze nem jelenti azt, hogy Backstreet-ék lennének a boyband Madonna, hiszen meg nem újulnak. De nem úgy néznek már ki, mint 10 éve: levetették az "uniformist", normális sérójuk van és egy kissé meg is fogyatkoztak. Zenei téren azonban az elmúlt néhány évben nem alkottak nagyot, talán ez a This is us című vadiúj albumuk jelenti majd az áttörést. Mert most aztán tényleg felvették a kesztyűt. Hát igen muszáj is volt, mert a mai világban nem lehet 90-es években bevált "dizájnú" dalokat csinálni. Ebben a felgyorsult, elektrós zenei világban valami extrát kell adni a hallgatóságnak. Ezt a fiúk meg is tették, szerintem elég jól.
Nemrégiben írtam, hogy Brian elkapta a H1N1-et. Ahhoz képest, hogy a világjárvány egyik áldozata, remekül táncol a Tonight showban! Szóval talán megmarad mindenki kedvence, Brian Litrell, aki nemkülönben rohadt jól énekel is!
S a felvételt nézve azon gondolkodtam, hogy ők ugyan már elmúltak 30 évesek, de még mindig fiúcsapatként nyomulnak. És az egészben csak az az érdekes, hogy a fellépseiket nézem és nem érzem cikinek azt amit csinálnak. Mert hiába "öregszenek" ugyanolyan frankón dancelnek, mint 1999-ben, vagy azelőtt. És, ahogyan a videó elején hallani lehet, a lányok is ugyanúgy olvadoznak tőlük, mint anno.

0 megjegyzés: