A legjobb szám, a Tankcsapda új albumáról

Tankcsapda,Tankcsapda,Tankcsapda,hungarian music,hungarian music,hungarian music,rock,rock,rock



Idén ünnepli fennállásának 20-ik évfordulóját, a Tankcsapda. A magyar rock emblematikus és egyben zászlóvivőnek számító alakjai ez alkalomból egy új albumot dobtak a piacra, Minden jót címmel. És jubileumi országjáró turnéra indultak, múlt hét pénteken a Kaposvári koncerten voltam. Hát, gyerekek, igazán fasza élmény volt! Már rég voltam Tankcsapda koncerten, de ez jó alkalom volt arra, hogy rájöjjek korábban miért élveztem olyannyira! Igaz inkább ilyen best of-os jellegű volt a buláj, mert régebbi számokkal indítottak (nem voltam végig :-( ). Volt rá alkalmam, hogy személyesen is találkozzak Lukáccsal

Tankcsapda,Tankcsapda,Tankcsapda,male artists,male artists,male artists,rock,rock,rock,hungarian music,hungarian music,hungarian music


(aki a legjobb rockerfaszi az egész kibaszott magyar rock életbe, a többiek szart se érnek! Nincs még egy ilyen énekes, aki ilyen brutál hangszerkezettel rendelkezne és még emellett tehetséges legyen dalírásban is, na de ennyire!!!) és fagassam egy kicsit. Megtudtam, hogy nagy siker az új album és az új kislemez is, amit asszem nektek is megmutattam a Köszönet doktor. És áprilisban, tavasz elején várható egy újabb kislemez és akkor egy lemezbemutató turné is lesz. Hm,....kíváncsian várom, milyen állomásokkal. Addig is, a kedvenc számom az albumról!

0 megjegyzés: