Lady Gaga és az ő haja!

Éppen az imént láttam, hogy az MTV készített egy összeállítást Lady Gaga legvadabb séróiról. Aztán úgy gondoltam, ez érdekes lehet és egyben jó alkalom arra, hogy megfejtsük a popsztárnak mit jelent a frizurája!
Hogy, mindezt hogyan oldom meg? Nagyon egyszerű: nem régen jelent meg az amerikai popsztár új dala Hair címmel, amely pont erről szól. Nos, gondolom már rájöttetek, hogy magyar dalszöveg következik.

Na, de ne szaladjunk előre! Nézzük először is Gaga kisasszony, leghajmeresztőbb séróit, az alábbiakban az általam összeállított top 10-es listát nézhetitek meg.

Szerintem a legelhíresültebb hajviselet a masnis, platinaszőke frizurája volt, amelyet először a Poker Face klipjében láthattunk.




De meghökkentő vizuális látvány volt a gombfrizurája is, amely úgy néz ki, mintha a hajából formáztak volna egy gombalakú kalapot a feje tetejére, de a valóságban szerintem erről szó sincs. Vagy esetleg póthajjal oldhatták meg.






Szerintem az már senkit sem lepett meg, hogy - nyilvánosan először a Telephone klipjében - üdítős flakonokra tekerte fel a haját az énekesnő. Azt mondta, gyerekkorában olyan szegények voltak, hogy az anyukája így csavarta be a haját. A flakonokat felmelegítette és arra tekerte fel a haját! Ez eléggé hihetetlen sztori, de honnan máshonnan jöhetett volna a sztár őrült fémdobozos ötlete?!







Ezt a sérót tényleg nem tudom hová tenni! Leginkább egy pávára hasonlít Lady Gaga feje ezzel a lila felpocolt frizurával, hogy ez az őrült ötlet is tőle származik az is biztos!







Legutóbb Cannes-ban ezzel a felemás színű séróval jelent meg a híresség, egy TV show-ban lépett fel, ott debütált a fekete-fehér frizura.









Úgy néz ki, hogy Gaga szeret idegen tollakkal ékeskedni! Hiszen ezen a tavalyi VMA-n készült fotón is aranyszínű tollak ékesítik seszínűre festett haját. Mely már annyira ki lett melírozva, hogy egy vénasszony megőszült hajához hasonlít a színe, de az alja azért kapott egy kis kék melírt is. Gaga tényleg az őrült frizurák királynője!










A gízai piramisokra hajazó hajviselet azért überlike-os! Nem tudom miért is készült ez a fotó, de ezt elnézve a Paparazzi klip lehetett az indok! Én nem akarom elhinni, hogy ennek a nőnek ennyi sok haja van, amit fel lehet poclolni!!!! Nem kevés póthajjal dolgozhatnak a fodrászai!



<-    Ezzel a hajjal kicsit mintha glória lenne Lady Gaga körül, de azt tudjuk erre vajmi kevés esély van a Judas videoklipje után :-P No, de kétségtelenül ez Gaga egyik legelvetemültebb hajviselete!



A citromsárga hajszín elég sokáig kísérte a 25 éves szupersztárt, azt hiszem a Telephone klipjében láthattuk először sárga hajjal, aztán a Monster Ball turné során több állomáson is ezzel a hajszínnel lépett színpadra. Talán ez volt a legvisszafogottabb hajviselete, leszámítva ezt a rikító hajszínt!





A végére hagytam a number one-t! Ez a fehér álarcos felturbózott, tornyozott, polcolt hajköltemény talán minden idők legtekintetvonzóbb sérója! Hogy az ihletet mi adhatta, nem lehet tudni... Lehet, hogy az Eiffel torony, de az is lehet, hogy a Mount Everest, vagy egy madárfészek - örök rejtély marad, de azt kijelenthetjük, hogy a fiatal ám annál sikeresebb tehetség nem csak zenéjével, de hajviseletével is beírta magát a történelembe!

És, ahogy ígértem, a Hair című vadiúj nóta magyar fordítása ad nekünk lehetőséget, hogy kiderítsük mennyire játszik fontos szerepet Gaga életében a haviselete!


Hair magyar fordítás
by Jessica!
Ooh, ooh, ooh, ooh, oh
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, woah
Amikor vagányan öltöztem a szüleim balhézni kezdtek(Uh huh uh huh)
És, ha túllövök a célon, az anyukám éjjel levágja a hajam(Uh huh uh huh)
És reggel, az identitásom megrövidült (Uh huh uh huh)
Rákiáltok anyára és apára, miért nem lehetek az, aki vagyok (Uh huh uh huh)
Aki vagyok

Csak önmagam akarok lenni és azt akarom azért szeress, aki vagyok!
Csak önmagam akarok lenni és azt akarom, hogy tudd: a hajam én vagyok!

Elegem van, ez az imám: ha meghalok szabadon élhetek, mint a hajam
Elegem van, ez az imám: ha meghalok, szabadon élhetek, mint a hajam

Nem vagyok szörnyeteg, csak azért harcolok, hogy mindig nyugalom legyen ezeken az utcákon.
Elgem van, elég, elég és ez az imám
esküszöm, szabad vagyok, akárcsak a hajam
Oh oh-oh
Oh oh-oh
Szabad vagyok, akárcsak a hajam
Oh oh-oh
Oh oh-oh
A hajam én vagyok
Oh oh-oh
Oh oh-oh
A hajam én vagyok
Oh oh-oh
Oh oh-oh

Szabad, mint ha-ha-ha-ha-hajam
Ha-ha-ha-ha-ha-haj, haj
Szabad, mint a ha-ha-ha-ha-ha-hajam
Ha-ha-ha-ha-hajam, ha-ha-ha-ha-haj

Néha szeretnék egy „mosómedvét”
Vagy némi vörös melírt (Uh huh uh huh)
Csak, hogy a barátaim azt gondolják,
Én magam vagyok egy dinamit! (Uh huh uh huh)

És a pénteki iskolai táncparty-n (Uh huh uh huh)
A furfrum mögé rejtőzködöm, mert
Tudom nincs esélyem (Uh huh uh huh)
Esélyem.

Csak önmagam akarok lenni és azt akarom azért szeress, aki vagyok!
Csak önmagam akarok lenni és azt akarom, hogy tudd: a hajam én vagyok!

Elegem van, ez az imám: ha meghalok szabadon élhetek, mint a hajam
Elegem van, ez az imám: ha meghalok, szabadon élhetek, mint a hajam
Ha meghalok, szabadon élhetek, mint a hajam
Elegem van, nem vagyok szörnyeteg csak nyugalmat akarok ezeken az utcákon,
Elegem van, elég, elég, elég
És ez az imám
Esküszöm, szabad vagyok, mint a hajam!
Oh oh-oh
Oh oh-oh
Szabad vagyok, mint a hajam!
Oh oh-oh
Oh oh-oh
A hajam én vagyok!
Oh oh-oh
Oh oh-oh
A hajam én vagyok!
Oh oh-oh
Oh oh-oh

Szabad, mint ha-ha-ha-ha-hajam
Ha-ha-ha-ha-ha-haj, haj
Szabad, mint a ha-ha-ha-ha-ha-hajam
Ha-ha-ha-ha-hajam, ha-ha-ha-ha-haj

Csak szabad akarok lenni!
Csak önmagam akarok lenni!
És sok olyan barátot szeretnék, aki meghív a bulijába!
Nem akarok változni és
Nem akarok szégyenkezni!
A hajam lelke én vagyok!
Ez minden dicsőségem, amit viselek!

A hajam én vagyok, A hajam én vagyok,
A hajam én vagyok, A hajam én vagyok,
A hajam én vagyok, A hajam én vagyok,
A hajam én vagyok (ez minden dicsőségem, amit viselek).

A hajam én vagyok, a hajam én vagyok, ez minden dicsőségem, amit viselek.
A hajam én vagyok, a hajam én vagyok, ez minden dicsőségem, amit hordozok.
A hajam én vagyok, a hajam én vagyok, ez minden dicsőségem, amit viselek.
A hajam én vagyok, a hajam én vagyok, ez minden dicsőségem, amit hordozok.

Elegem van, ez az imám:
Ha meghalok szabad leszek, mint a frizurám!
Elegem van, ez az imám: ha meghalok szabad leszek, mint a frizurám!
Elegem van, nem vagyok szörny,
Csak békét szeretnék ezeken az utcákon,
Elegem van, elég, elég (elég és)
Ez az imám (ez az imám)
Esküszöm, szabad vagyok, mint a hajam
Oh oh-oh
Oh oh-oh
Szabad vagyok, mint a hajam!
Oh oh-oh
Oh oh-oh
A hajam én vagyok!
Oh oh-oh
Oh oh-oh
A hajam én vagyok!
Oh oh-oh
Oh oh-oh

0 megjegyzés: