Lady Gaga candids

I know, you all loves me because of this paparazzi pictures about our dearest star Lady Gaga!
Mother Monster attend on Britney's Femme Fatale concertt in Atlantic City. The pop-star seemed to be happy and enjoying the party, with a guy.









Lady Gaga will release her latest video for the blues tasted You and I. This is the fourth single of the newest album Born This Way. She wrote on her twitter that the You and I video will be her 1000th tweet, she got now 992 tweets and she tweets every day. So the release date of You and I is maybe 18th August?! Can't wait to see the vid!

Tudom, most mind nagyon szerettek a fent látható képek miatt, melyeken kedvenc sztárunk Lady Gaga látható. A díváról Britney Spears Atlanatic City-ben tartott koncertjén készítette a fotókat egy szemfüles fotós. A képek tanúsága szerint a popsztár jól érezte magát Brit koncertjén és úgy tűnik szórakoztató társaságban sem volt hiány.

You and I borító/Cover art of You and I


Mother Monster egyébként hamarosan kiadja új kislemezét, amely a negyedik klipes dal lesz a Born This Way-ről. Az új dal a You and I, ami kissé blues-os, country-s beütésű dal. A videó is elkészült hozzá, Gaga Twitterén azt írta erről, hogy az ezredik bejegyzése lesz a közösségi oldalon a videoklip bejelentése. Na már most, jelenleg 992 bejegyzése van az oldalon, akkor elméletileg még nyolc kell az ezerhez. És Stefani Germanotta naponta "csiripel", ezek szerint: augusztus 18. lehet a dátum!?


0 megjegyzés: