Dark, deep and magnificent

 

Elég sok nótát hallgatok mostanában Kean Dysso-tól, de eddig fogalmam sem volt, kicsoda is ő. Nos, kiderült, hogy egy litván producer és DJ. Ha egy tíz éve - a blog indulásakor - ilyen zenét hallgattam volna, azt kértem volna, hogy lőjjetek fejbe. Most meg, valahogy megfogott. A számai lassított és bass boostolt hangzásúak. 

Ma akadtam rá a zenész új számára I need dont need címmel. Fogalmam sincs, hogy mi az eredeti, vagy egyátalán ez egy eredeti szerzemény -e, de brutál jól szól a kocsimban. :D 



Hozzá hasonló stílusban nyomja Ricii Lompeurs, de a német dj azért mégis kicsit pörgősebb, viszont nagyon jók a súlyos remixei. Az egyik legújabb a Live fast, ami repeaten van nálam. 



S, amíg böngésztem a netet, ráakadtam egy másik előadóra Arthur Distone-ra. Igen ott van a Gelenwag című nótája, de a többit is érdemes lesz végighallgatni. 


0 megjegyzés: