Takin back to old school - Viktor Király

Na, kérem; én már nagyon vártam egy új dalt Király Viktortól. No, bevallom nem erre számítottam. Közelebbi kapcsolatot ápolok az r n' b-vel...de erre már ti is rájöhettetek. Úgyhogy én arra számítottam, hogy Viktor végre valahára kiadja az Exhale című számát...ami egy isteni ajándék a vájt füleknek.
Ehelyett a napokban bemutatta Fire című új dalát, melynek zenéjét és szövegét is ő maga szerezte. Nem kicsit lepődtem meg, mikor meghallgattam.
Ez egy igazi popnóta, némi old school vagy retró hangzással. Gyorsabb, mint amit eddig megszokhattunk az énekestől, de semmiképpen sem rossz! Sőt! Egyenesen szuper. Fülbemászó dalocska, s esélyes egy sláger címkére is.
A dalszöveges videót hoztam ide nektek. Hallgassátok!


So, Guys, i've waited for some new material from Viktor Kiraly. But i expected the masterhit - in my opinion - Exhale. But instead this, he released new single Fire. This new song was written by Viktor himself. Which isn't what we've heard from Viktor recently. Uptempo pop song with some cool old school taste. Catchy, maybe potential hit. Viktor released the lyric video, listen to the song Fire. Don't be lazy to click the repeat button! :D

Share your thoughts!

Buy the song!
Deezer
Songo
iTunes


0 megjegyzés: